יום שני, 6 במרץ 2017

פורים בפתח.....


לאחרונה אני לא כלכך מספיקה כל מה שאני חולמת ליצור..


פורים הוא יום חג לשוחרי האומנות והיצירה.

אפשר ליצור הכל...
מתחפושות ועד משולחי המנות תפאורה לסעודת פורים ועוד...

שנה שעברה חיפשתי את הילדים לאנשים מפעם (כמה שאני אוהבת את כל הוינטג' הזה....)
חלבן אופה וכלה. (טוב זה מה שהיא רצתה אז איאפשר לעשות אותה מיושנת...:)

לחלבן תפרתי סינר מבד סקאי. (הנחתי את הבד על סינר שלי וגזרתי מסביב. לא צריך אפילו מכפלת)
ומקדימה תפרתי כיס גדול.

מעל הוא לבש מעיל שמצאתי ביד חדוה למידה 44 פרקתי ותפרתי מחדש למידה של הילד שלי (8)
תפרתי לו מכנסי שרוואל. (חפשו בגוגל...)

קסקט מחנות לכובעי נשים...


חודש לפני פורים התחלנו לשתות שוקו בכמויות....
הילדים התלהבו..
את הבקבוקים צבעתי בספריי לבן




את הפקק צבעתי באקריליק שחור

הדפסתי את הלוגו והדבקתי עליהם


את הכד קבלתי מחברה וצבעתי אותו כמפורט בהדרכה הזו.
את העגלה בניתי ממסגרת ישנה מעץ שמצאתי
חיברתי לה 4 גלגלי אופניים שילדי מצאו ברחוב...


 את הלוגו הדפסתי על דף שמתגהץ לבגד...
מגניב ביותר

 אז מה אתם אומרים על התחפושת?

הבטחתי גם אופה
 בשבילו תפרתי מכנסי שרוואל
 כובע אופה (קצת מסובך... אבל אם תרצו אסביר)
 סינר קטן ולא מסקאי
לוגו גיהצתי לבגדים



תפרתי אפודה עם תיקתקים (לא סתם...)
ולסיום תפרתי תיק שבפנים תחבתי באגטים ...אמיתיים

את המשלוח מנות שצרפתי לסגנון כאן תמצאו בהרחבה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אם אתם רוצים מידע בפוסט הנ"ל (מתכון או אולי הדרכה) או אם אתם רוצים להגיב כתבו כאן