יום רביעי, 19 באפריל 2017

מגש מצות ומה שמעליהם....


תמיד אני שוברת את הראש למתנות לפני פסח.. השנה החלטתי להפתיע עם מגש למצות וכיסוי מבד.


האמת שאפשר להשתמש בהם גם לחלות...
וזה מה שאני עשיתי...

הכנתי כמה מגשים לאמא שלי ולעוד חברות ואחיות אהובות...
וגם... לעצמי .

את המגש הכנתי ממלט - חומר אהוב עלי במיוחד....

רוצים להכין גם?

אשמח מאד שתגיבו לי למטה ותתנו לי חשק להמשיך ולהדריך אתכם...


מה אנחנו צריכים כאן?
שקית מלט
מגש (הכי טוב חד פעמי)
שעוונית מדוגמת- לבחירה
גולות-או מעמד אחר לבחירה

ההכנה :
מכינים תערובת מלט ומים ביחס של 2:1
מכינים תבנית ליציקה בצורה שאוהבים - רצוי חד פעמית - אחרת החילוץ מאד קשה.
מניחים בתחתית חתיכה של שעוונית עם דוגמא
משמנים
שופכים את תערובת המלט
מכניסים גולות או מעמד אחר למגש (מה שיש לכם זמין בבית) או כלום

מחכים 12 שעות לפחות

מחלצים
משייפים

צובעים
מורחים לקה


אשמח מאד שתאמרו לי כאן עכשיו בתגובות האם אתם נהנים מההדרכות שלי..ואם יש לכם שאלות אני כאן כדי לענות...












מוסיפה תמונות של הכיסוי למצות

אפשר להשתמש גם ככיסוי לחלות





מי שירצה הדרכה אוכל לתת בכייף



מחכה לתגובות שלכם....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אם אתם רוצים מידע בפוסט הנ"ל (מתכון או אולי הדרכה) או אם אתם רוצים להגיב כתבו כאן