יום שבת, 15 ביולי 2017

בימה לבית כנסת


קבלתי אתגר

לבנות בימה לספר תורה עבור בית כנסת עם תקציב דל
בקשו לשלם רק על שעות העבודה ולא על החומרים
עץ מלא הוא חומר יקר . כל פלטה לפחות 200 שח.



למה באו אלי?
כי יודעים שאני אוהבת לעשות יש מאין.

התחביב שלי הוא לא לקנות מהמוכן
אלא לחדש "גרוטאות"...

ניגשתי בחדוות יצירה למלאכת הקודש הזו.
אבל לא ידעתי אם אצליח לגייס את כל החומר הדרוש.
כל פעם שיצאתי לרחוב פתחתי את העיניים והסתכלתי בפחים של נגריות
או ליד בניין שעברו בו דירה.
ולאט לאט צברתי את העץ.

שתי הדפנות הצדדיות נלקחו ממיטה ישנה מעץ מלא שנזרקה מבית של מישהו לרחוב.




כמובן שהיתי צריכה לצבוע אותן 5 שכבות מחום כהה לשמנת.



החלק עליו ציירתי את ציור הויטרז' נאסף משכנה שזרקה ארון שלם
 על שלל מדפיו הרבועיים .

(אספתי את כל המדפים ונתתי לילדים שלי לצייר עליהם ולצבוע בגועש - יצא פוסטרים! )






את הציור מצאתי באינטרנט הדפסתי בגודל המדף וחיברתי את הפאזל.
המדפסת שלי לא צבעונית.

ניסיתי להעביר את הציור בעזרת קופי ולא עבר משום מה...
אז ציירתי בעצמי .ונעזרתי בדף הזה


כדי לצבוע פתחתי את הציור מהמחשב ומשם ראיתי את הצבעים




לצורך הבניה נעזרתי כמובן בפטיש ומברגה.
את הפלטה העליונה גם מצאתי ברחוב ומיכיוון שהיתה מפורמייקה
אז צבעתי קודם בצבע יסוד
ייבשתי
ואז שכבה אחת בצבע שמנת
ומעליה ציירתי את המסגרת עם שבלונה
ומסביב תופפתי בצד ההפוך של המכחול עגולים בצבעים של הציור



וכמובן הוספתי פסוק שמדבר אל ליבי מאד !

 "הפכת מספדי למחול לי" לפעמים בנאדם נמצא בצרה כלכך קשה וארוכה
שלא יודע איך יצא ממנה
ואנחנו מבקשים שלא רק שינצל ממנה
אלא שזו תהפוך למחול.
שנוכל לרקוד אחריה
שנוכל לראות את הטוב שהיה בה
איך יוצא מתוק מעז...



מסביב הדבקתי סרט תפירה עם פרנזים.





מאד היתי רוצה לשמוע מה אתם אומרים...
כתבו לי כאן בהודעות...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אם אתם רוצים מידע בפוסט הנ"ל (מתכון או אולי הדרכה) או אם אתם רוצים להגיב כתבו כאן