יום שישי, 5 בינואר 2018

חדר חלומי


יום אחד החלטתי שחדר התאומים שלי צריך שדרוג
בהתחלה היה מעוצב יותר ילדותי ובצבעי ורוד (בת ראשונה...וכנראה אחרונה :(
לא נורא שהתאום שלה הוא בן
צריך קצת ורוד בבית של הבנים שלנו...



אין לי תמונות של החדר איך שהיה לפני השיפוץ הזה.

זה היה פרויקט "בין  הזמנים" של אחרי סוכות
בקשתי מהבן השני שלי שיירתם למשימה
ויחד צבענו ושיפצנו את החדר

הצבעים: אפור ורוד שמנת
מוטיב כוכבים ובתים

1)יישור הקירות (זהו חדר סוכה ולפעמים יש נזילות גשם) היה צריך ליישר הרבה
ולצבוע
הצבעים שבחרתי הם אפור ניטרלי ורוד ושמנת .
עם דוגמא של כוכבים
הקירות נצבעו באפור בהיר
ועליהם תופפתי בשבלונה (שהכנתי מקרטון) את דוגמת הכוכבים

2)מעל המיטה מתחנו מסקנטייפ אלכסוני וצבענו משולש ורוד...



מול השולחן "ציירנו" בית ורוד שגלש לחלון (להצעת בני )


3)הארונות
(איקאה) היו קיימים מלפני מאה שנה :) הם היו קודם מאונכים אח"כ מאוזנים כמו ספסל ועכשיו שוב מאונכים...
קניתי 2 בתים מעץ מאיקאה כמובן,והברגתי אותם מעל כל ארון . יצא חמוד לטעמי!



חוצמזה מצאתי בהום סנטר קופסאות בד לאחסון (אל תסתכלו על הבלגן .....- על זה כבר אחראים הקטנים...:)
הקופסאות תאמו בדיוק לצבע ולמוטיב שלי...






4)הוילון -זה כבר וילון שלישי שאני תופרת לחדר הזה...
הבד היה לי בבית (אתם זוכרים שאני אוהבת להשתמש במה שיש......:)


5)הילקוטים-
הרבה זמן חיפשתי רעיון לתופעת זריקת הילקוט ממקום למקום על הרצפה...(לא שעכשיו זורקים פחות...:) אבל לפחות אני נהנית לתלות להם את הילקוט למקום.....)
קניתי באיקאה מתלה של 3 ווים ניסרתי אותו ל3 חלקים ושמתי אחד לכל ילד.


מעל הווים מסגרתי תמונה שלהם (שלא יריבו על המתלה...)

אם שאלתם- התמונה מעל - לא שלי . אני עדיין לא ברמה הזו - אמא שלי האומנית יצרה אותה...והחליטה שזה מתאים לאוירת החדר..

6)על הכסא שידע ימים יפים יותר ..יש פוסט מיוחד-אם תרצו פעם לרפד באופן הזה.....


7)מעל המיטה לוח שעם לסיכות ראש ומתלה עץ לקשתות...שהכנתי בעבר.


8)השטיח מאיקאה ! אין כמו איקאה
בעלי אומר איקאה זה ראשי תיבות : אשתי קונה את הכל........


9)אחרון חביב גב המיטה- זו כבר יצירה שאני אוהבת....
לנגר לצבוע לאייר להבריג.....
איך?


מדדתי את רוחב המיטה
ציירתי בדף את הבית שאני רוצה
הנחתי קרשים זה מעל זה .
מדדתי אותם סימנתי  וניסרתי אותם לפי הסימנים לפני החיבור
אחרי שהכל היה מנוסר - מספרתי אותם שאדע באיזה סדר לחבר אותם זה לזה.


חיברתי אותם יחד עם דיקטים מאונכים (פעם שניה שהמתמטיקה נכנסת לפוסט..........:)מאחור






שייפתי את הקרשים


סתמתי חורים

 כשסיימתי צבעתי בשמנת
הוספתי מסגרת ורודה


ציירתי (הרעיון מאמא שלי....) את הנסיך הקטן שמתאים לאווירה...


ייבשתי
וכאן אני נזכרת שלא הברשתי בלקה .....אצטרך מיד אחרי הפוסט לעשות זאת....
אחרת מהר מאד יראו סימנים ...
בעלי היקר הבריג את המשענת למיטה ...
והבת שלי החליטה להוסיף מנורות קטנות (כמו כוכבים מנצנצים בלילה....)










זהו
מקווה שנהנתם.....

ושאני מועילה למישהו (חוץ ממני)...כשאני מעלה הדרכות....
אם יש לכם שאלות תשאירו פה למטה.....
.
אם יש פידבק מחמאה הערה הארה אשמח לדעת שאני לא כותבת לעצמי...
אני יודעת שחלקכם משום מה לא מצליח להגיב -זה קשור לחסימות . תנסו לבקש בחברות החסימה אצלכם.
וחוצמזה יש לי תכנון אי"ה  להעביר את הבלוג לכתובת של אתר ואז מקווה שלא יהיו בעיות.....
אבל זה לא לעכשיו......עדיין...
שבת שלום!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אם אתם רוצים מידע בפוסט הנ"ל (מתכון או אולי הדרכה) או אם אתם רוצים להגיב כתבו כאן